maandag 16 december 2013

Challenge: completed!

Eindelijk, één van de challenges waar ik het meest tegenop keek (want ik kan niet zingen), is completed. Althans, vinden wij..

De challenge was als volgt:

Hoi Jochem, het Alfabet bestaat uit 26 letters. Mijn opdracht voor jullie ( mocht je je vervelen,) is een spelletje, 3x3=9. Om de beurt dus. Je begint bij de A en zo verder tot de Z. Graag wil ik hier een opname van zien. Voor ieder liedje krijg je 1 euro., het hele alfabet is 26 euro waard. Mis je letters, dan gaat dat eraf! Succes!

Ik kijk uit naar jullie zangtalenten :-)

Bea van Gool van Boxtel

Zoals ik al aangaf zijn mijn zangtalenten.. nagenoeg niet aanwezig. Maar: Bea is een groot steun voor onze 'Goede doelen'-ondernemingen, en voor Bea doe ik dus Snel iets meer. Ik ben benieuwd of ze tevreden is met het resultaat: ik heb mijn best gedaan!

Hieronder zie je vier filmpjes waarin ik steeds een aantal liedjes zing. En ja, vals. Maar toch, het is voor het goede doel. Ik ben benieuwd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten